Lördag

Lördag idag och det fick bli en sovmorgon för mig. Skönt!

I torsdags var jag uppe på komvux och sen hos soc och jag fick börja plugga. Så jag börjar på måndag och då ska jag läsa Svenska A och samhäll A. Blir nog jätte bra tror jag. Är ju ganska roliga kurser. FAst det är ganska tråkigt att jag måste läsa dom igen, Har redan haft Svenska och samhäll i tibro och i karlstad men så är det.

Jag ska också vara på fredsverkstan har jag tänkt. Blir inte så många timmar i veckan i skolan så jag måste ja något mer att göra. Men om jag klarar av det här nu tänkte jag att jag skulle kolla om man kan få någon annan praktik-plats. Något som jag sen kan tänka mig att arbete med.

Tycker det är jätte skönt att saker o ting börjar falla på plats. Att det snart händer något och att det går framåt. Även fast jag får smällar ibland så går jag mer framåt än bakåt. Och jag skulle gissa på att jag kommer att gå mer framåt när vardagen är här igen.


Vad som händer ikväll har jag inte aning om. Förmodligen en lugn kväll iaf!
Nu blir det en lång-promenad med ett stopp hos syster.

Pussilipuss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kul å höra att det går åt rätt håll för dig. Du finns med mig Erika, och jag är glad för din skull.



Ta hand om dig..

2010-08-21 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0