Matfestivalshelg

I morses när jag var på väg till skolan gick jag vilse. Ja, vilse i Hjo.
Jag hamnade på en väg där jag aldrig någonsin varit på, Kan inte förstå det.
I lilla hjo liksom..

Inte nog med att jag gick fel och att jag var tvungen att springa sista biten så ösregnade det. Så när jag kom fram till skolan, prick halv nio var jag både andfådd, stressad och precis genomblöt.

Ingen kul start på dagen kan jag ju lova.

Det är fredag och i helgen är de ju matfestivalen, och jag har inte bestämt mig än om jag ska åka in eller inte. Jag börjar bli lite sugen nu så jag antar att det blir så,. Öl ä gott och Denise är bra så kvällen blir nog bra i så fall. Hoppas att hon har kvar suget nu bara :)


*trallalallaa*


Kommentarer
Postat av: Denise

O tur att ja hade suget kvar då för jävlar va kul vi har haft=D

2010-08-30 @ 00:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0