Shoppingtur

Gårdagen spenderades mest hemma hos johanna, Det var kalas för Madicken. Jag sov där och i morses drog jag och Madicken till skövde för att shoppa så nu har jag precis kommit tillbaka. Men vi lyckades att bränna (för) mycket pengar så nu får jag leva fattigt resten av månaden. Men det var det värt. Utan tveken. Jag har haft en super-duper bra dag och det inhandlades mycke bra skit. Och jag kommer förmodligen att ta med Henne fler gånger, Tror nog att hon är den bästa ShoppingKompisen som finns.

Nu känner jag mig ganska redo att åka hem igen. Tror inte att jag känt mig såhär redo någon gång innan faktiskt. Kände mig redo innan jag drog hem också men nu när det gått så bra känns det ännu bättre. Skönt. Men jag ska vänta tills efter helgen, Så måndag håller jag tummarna för nu!

Nu tänker jag lägga mig och vila ett tag, För tusan vad ont jag har i fötter och rygg..



Det här var första gången när vi shoppade i Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0