Tisdag


Väntar på att kaffet ska blir klart sen ska jag ut på en promenad, Duktiga mig!

Jag är trött på ledigheten, Trött på alla dagar som det inte händer något på, Trött på att inte ha några rutiner och något vanligt att göra på dagarna. Jag hoppas att komvux ringer upp mig snart så att jag kan få börja plugga igen. Jag vill ha betyg i dom kurser jag inte har det. Jag vill kunna läsa vidare sen, Förmodligen till Lärare.

Sen vill jag också få igång samtalen med Psykolog och allt sånt så att jag kan blir frisk någon gång. Så att jag kan få hjälp med tankar och monstret. Jag fick en riktigt dålig kväll/dag i helgen. Vid-behovs medicinerna hjälpte knappt och dom räckte inte. Så jag fick sova hos mamma den natten, Så jag klarade det men det var tufft. Det är så dumt för det är aldrig något speciellt som händer utan det kommer bara över mig, får en jävla käftsmäll. Det är otäckt.

MenMen, Jag hoppas att jag är på rätt väg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0