Torsdag

Vaknade 15.17 idag, Inte bra alls. Var uppe en sväng på morgonen och gick ut och gick och åt frukost sen tänkte jag att jag lägger mig och vilar en stund och så vaknade jag upp vid tre. Undra hur mycket problem jag kommer ha ikväll när jag ska sova. Usch!

Men Livet rullar på som vanligt, Jag slängs runt bland olika känslor, tankar och upp -och ner gångar. Men det går i alla fall mer framåt än bakåt och det är ganska positivt. Snart börjar vardagen igen och jag ska förmodligen börja plugga, Det känns skönt att det kommer hända mer på dagarna och att vara sysselsatt med någonting. Så imorgon ska jag upp till komvux och se vad för kurser jag ska läsa!



Och nu sätter jag på högsta volym och lyssnar på världens bästa Ronan keating och städar o plockar lite. Sätter upp lite tavlor och gör iordning det sista i min lägenhet. Det känns som om det är dax nu!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0