Vad gör jag för fel?

Vad gör jag för fel? Jag har gått igenom varenda samtal, Varenda sekund av allt och visst hittar jag fel, som vanligt, det är ju vad jag gör. Men Vad gör jag för fel för att det ska bli så himla dumt? Vad gör jag för fel för att det ska bli så jävla fel?

Jag valde en gång att jag aldrig någonsin mer skulle släppa in någon, Att jag aldrig mer ska få känna något för andra människor, Om det så skulle vara en kompis-relation eller kärlek. Jag skulle aldrig släppa känslorna för andra människor, inte mer än för dom jag redan känner något för. JAg bestämde mig för att jag inte vill blir sårad, Jag vill inte bli utnyttjad, bli ljugen för eller knäckas. och jag har hållt det, Jag har valt själv hur mycket jag kan släppa personer in på mig, in på mitt liv och på mina känslor.

Fram tills nu - Jag tänkte, Jag tänkte att jag måste ge det en chans till. Jag lät mig känna, jag lät mig prata och jag lät mig släppa taget om mig själv.

Elina, Min klippa, sa idag att jag träffar fel personer. Jag vet inte vad jag ska tro. Hon sa också att hon inte såg att jag gjort något fel den här gången, Att det faktiskt inte var jag som gjort det konstigt. Jag vet inte vad jag ska tro, jag vet inte vad jag ska tänka eller vad jag ska känna.

Det känns som om att problemet måste ligga hos mig. Det gör det, Men vad är felet jag gör? Vad gjorde jag för fel den här gången? Jag varken vill eller ville ha något förhållande, Jag varken vill eller ville ha det såhär. Jag ville bara vara, jag ville bara prata, känna längtan och ha det lite bra.

Just nu vill jag ha det som innan onsdagen. Innan den natten. Jag önskar att det aldrig hade hänt, Att den dagen, den natten skulle raderas och att den inte fanns kvar längre..

I vanliga fall skulle jag sätta på mig leendet, radera nr (så att jag inte kan höra av mig), och låtsas som om att jag inte bryr mig det minsta, Vara tuff och vara stark!

häromdan tänkte jag det, Jag raderade allt.

Jag kommer förmodligen ångra det här inlägget. Jag kommer förmodligen vara skit sur på mig själv. Men just nu bryr jag mig inte om det. Det här är vad som cirkulerar i mitt huvud, Vad som är så väldigt jobbigt just nu.

Men vad ska jag göra nu?
-PÅ med leendet, låtsas att jag inte bryr mig det minsta om vad som händer nu. Låtsas som om att det inte spelar någon som helst roll. Yes, det är vad jag gör nu.







Det sjukaste utav allt är att jag faktiskt trodde på honom. Att jag på riktigt trodde på honom. Det var så längesen jag trodde på någon på det sättet. Det var nog dumt av mig, För varje gång har det visat sig vara fel. Speciellt den här veckan.

Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0