mardrömstisdag

Det är tisdag idag. Tisdagar brukar vara den värsta dagen i veckan, Jag vet inte varför, det bara är så. Och det slår nästan aldrig fel. Igår kväll/natt fick jag ett slag som gjorde att jag trillade omkull ordentligt men idag kom den riktiga smällen. Jag vet inte om det finns andledningar till det den här gången, Jag vet inte om det faktiskt finns en orsak till att jag ramlade ner i hålet och som det inte verkar finnas någon botten på. Längre och längre ner åker jag, Samtidigt som jag försöker krypa upp och vara stark. Men jag misslyckas.

Jag har gjort ett stort misstag.

Jag gjorde fel, Jag valde fel, Jag gjorde ett misstag som jag aldrig ska göra om. Efter den här gången har jag insett på riktigt att jag inte kan lita på människor, Att jag inte kan känna något för människor. Det var inte kärlek, Det var inte såna känslor. Det var känslan att tro på någon, att känna längtan och så någon konstig jobbig känsla..

Jag gjorde misstaget i sommras, I början av sommaren. Och även fast jag vetat hela tiden att det är dumt så lyssnade jag inte. Det ångrar jag. Varför gjorde jag inte som vanligt? Varför valde jag så fel? Varför tillät jag mig själv att känna? Jag antar att det måste varit något speciellt, men vad kan jag inte se längre, Förmodligen för att jag inte tror längre.

Just nu känns det faktiskt okej, även fast slagen. Det kändes så skönt igår när jag insåg vad felet var, vilket misstag jag gjort. även fast jag knäcktes när jag fick reda på det värsta som kunde hända, det som jag varit så rädd för.. Så kändes det bra att få det svart på vitt.
Idag fick jag reda på en ytterliggare sak som var allt annat än positivt, Men jag vet, Jag vet att jag får skylla mig själv. Tragiskt nog.


Men jag blir inte förvånad längre. och jag försöker att inte bry mig.
Det går sådär.

Nu hoppas jag på en natt med mycket sömn och en bättre dag imorgon!
God natt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0