Fredag, igen.

Fredag igen, Det går sjukt fort nu. Och om en månad åker jag, mammi och Lillasyster till Gran canaria. Det ska bli helt underbart! Komma bort från all snö och kyla och bara njuta av värmen!

Sen ska jag med Elina, Kruse och elin på 100 % Partybåt, Satan vad Roligt! Resan är dock inte förens i april men eftersom det går så fort nu så är vi väl snart där antar jag.

Så två superroliga saker har jag att se fram emot nu, Det känns hur bra som helst. Att kunna se framåt och längta lite, det är underbara känslor det.

Annars har det inte hänt så mycket denna vecka, Mest slö-dagar faktiskt. I helgen drack jag, johanna och mimmi, det var ganska lungt och vi stannade inne hela kvällen pga vädret. Sen har det bara rullat på.. Varit hos Lottie som vanligt, och ska dit idag med. Är ju som sagt sjukskriven, Lite blandade känslor fortfarande, Men idag var jag på soc. Kul start på livet att börja med soc, Eller kanske inte, men jag har inte så många val då. Men Det gick i alla fall bra, så pengar kommer jag att få, vilket underlättar lite i vardagen.

Vad som händer nu framöver vet jag inte riktigt, Ska nog börja tränna och få igång mig fysiskt i alla fall. Sen blir det väl mycket johanna och evelina såklart. I helgen har vi inga planer, men jag antar att öl-suget kommer att komma så förvånar mig inte om det blir några sånna.



Det börjar fungera nu. Det börjar gå framåt.
Samtidigt som det känns som om att jag står helt still.



Mina underbara systrar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0