Fredagsmys

Då var det fredag igen. Dagarna bara rullar förbi.. Och denna veckan har mest spendarats med Johanna och barnen. Och det har varit mest uppåt den här veckan, Livet är kanske inte så dumt ändå. Hade en stor neråt-sväng i onsdags, grät som en gris.. Men det var ganska skönt att få ur sig lite känslor.

Igår var vi o badade i sköve, jag madicken o Emma. Madicken va så tuff att hon sprang o la sig i snön när vi var där ute o badade. Emma Var också uppe ur vattnet och hon doppade knäna i snön, jaa, Tuffa barn! Sen nudda hon botten med foten oxå, Ojojojoj va stoort det var =)

Var hos psykiatrin igår med, Väldigt givande. Vilken bra tjej jag fått som jag pratar med. Fick en hemläxa också til nästa gång, spännande! Vilket är bra både för mig o johanna I think! 


Sen att jag har världens hosta och är typ dundersjuk gör mig inte så mycket. Då har jag iaf en andledning till att bara ta det lugnt hela dagen! Så förhoppningsvis blir det lets dance o mys med johanna o barn ikväll!


Förövrigt så tycker jag galet synd om Evelina som är tvungen att operas igen..
Tänker på dig!





Ha det bäst. Pussilipuss


Fast sommar hade ju inte varit fel nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0