Lördag- en bra dag

Som jag har sagt har det här varit en väldigt tuff och spännande vecka. Med mycket upp och ner svängar. Skönt att jag har haft min syster Johanna som Moraliskt stöd hela veckan, annars hade jag aldrig klarat det tror ja. Känns som hela veckan har varit ett stor enda möte.

Igår var jag hos psykiatrin och det var ganska tufft. Men efterår kändes det ganska skönt. Jag är i alla fall nu sjukskriven. Lider av en deprission. Känns väl både bra och dåligt, lite blandade känslor. Det är ju inte direkt så att jag har något att vara sjukskriven från, så den känns lite skumt. Men på ett sätt är det väl skönt att få på ett papper att jag faktiskt är sjuk, det underlättar lite i min hjärna.

Efter psykiatrin var jag hos johanna, Vi kollade på Damhandbollen, Dom förlorade dock det var ganska trist men jag tyckte dom var duktiga, stundvis iaf. Sen kollade vi på lets dance och myste. Madicken är verkligen i en trots-ålder nu. Fy tusan, ingenting var bra. Men jag tycker att hon är söt ändå =)

Nu idag ska vi på herr-handbollen. Ska bli kul. Handboll är ganska kul att titta på, Speciellt när det är sådär spännande kul i slutet så det hoppas jag på! Sen ska jag nog till karlsborg idag och leka med elina, Roligt! 

Så det ser ut som om det kommer att bli en bra dag. Det gillar jag!


Hoppas alla ni har det bra!
Puss och kram!




Det kallas kärlek!


Kommentarer
Postat av: johanna

O spännande blev de! =)

2010-02-13 @ 16:20:05
Postat av: erika

Kan man verkligen säga.. :D

2010-02-14 @ 10:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0