Söndag - alla hjärtans dag

Söndag idag då. Den har spenderats med johanna, barnen och lillasyster. Var och kollade på handboll idag också, och idag var det silverkroken som spelade. Mycket rolig match! Annars har det inte hänt alls mycket, bara tagit det lugnt. Är ju inte så jätte pigg idag om man säger det så.

Det blev en lyckad kväll igår tycker jag. Jag var precis lagom full och hade det roligt. Har en ångest-klump i magen för att jag gjorde bort mig igår, men jag kommer inte ihåg vad det skulle vara direkt. Klart att man blir extra pratig och jobbig, men det blir väl dom flesta. Men jag hoppas på att jag inte gjorde något dumt.
Sen kan ju ju tillägga att Elina o Kruse bara är bäst!

Nu inväntar jag Blåsningen. Wiie! Sen blir det nog wallander-filmen. Så min alla hjärtans-dag är inget speciell alls. Bara mys med mig själv och en påse chips och Cola såklart. Sen tycker jag att den här dagen är bara ett dumt påhitt för att affärer ska tjäna mer. Så för mig är det en vanlig söndag, utan massa kärleks-trams.
Fast visst hade det varit mysigt att ha någon att kramas med

Löjliga människor! :)




Förövrigt så saknar jag karlstad.
Min lägenhet, min klass och mina vänner.

Massa kärlek till er såhär på alla hjärtans dag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0