Tisdag..

Ett tag sen som jag skrev nu men livet flyter på. Fort ner och långsamt uppåt men det går iaf.

Jag leter lägenhet för fullt och idag var jag på Arbetsförmedligen, fast dom sa inte så mycket vettigt. JAg har i alla fall hoppas av skolan nu så det blir ingen student för mig, vilket är tråkigt men det är så det är.

På torsdag ska jag till Soc. Ska prata med dom om man kan få någon slags praktik-plats eller något liknande. JAg kan ju inte bara gå hemme, det mår nog ingen bra utav. Sen ska jag til psykiatrin och likaså på fredag. Kommer att bli tufft men jag ska nog klara det.

Imorgon ska jag ringa wennergrens och sen tänkte jag att jag skulle sortera kläder, fan vilken röra det är här bland mina saker. Uscha..


Allt spännande i mitt liv kan jag tyvärr inte berätta för er, men det händer liiiiite för mycket för mig just nuu. vilket jag önskar att jag skulle slippa. Men man ska ju inte få ha en bra dag, det är man ju inte värd.



Förövrigt så hatar jag tisdagar. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0