Min Familj!



Tre små söta barn från längesen.




Jag och Linda vid mullsjön för längesen.




Tre snygga bilder på syster Johanna!



Min söta lillasyster Elin!




Min söta Mamma!



Små som stora




Jennie och Stian



Världens bästa jennie!




Tack för att ni finns





Jag i Båstad för längesen.


Mamma, Jennie, Johanna, Elin.
Madicken, Emma, Adrian.

Det kallas kärlek.


Pappa, Lisa.
jennifer, lucas.

Inga bilder, inga ord betyder inte att det inte är kärlek. Det betyder inte heller att jag inte bryr mig och jag skiter i er. Det betyder bara att det kanske är något vi måste bygga upp, något mer, något starkt. Så som jag har byggt upp det med dom andra.



Bara för att jag har världens Bästa familj!

bara att det att vi är lite speciella, lite annorlunda.




Jag önskar att jag kunde få gå tillbaka till då det inte var lika intrasslat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

2010-01-15 @ 17:26:52
URL: http://elinryden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är snyggare..



O du är go Erika.. Sjukt go :)

2010-01-15 @ 18:27:34
Postat av: jen

för att inte prata om mig :)

2010-01-15 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0