Lördag

Då har jennie gjort om min blogg igen. Tack, den blev jättefin!

Lördag idag då. Var i karlsborg igår med Elina och drack öl. Det var trevligt men lyckligtvis hamnar jag på fel ställe så det kunde jag avslutats bättre. Mamma var snäll och kom o hämtade mig i morsessom tur va, ville inte vara kvar mer, det kändes bara knasigt.


I onsdags åkte jag till Elina och vi myste och satt o tjötade skit hela kvällen. Det kändes verkligen toppen. Det känns så bra att jag har henne, och att jag kan prata om allt med henne. Sen på torsdagen åkte jag med henne till skolan och hälsade på, det var också kul att träffa folk igen.

Annars har jag inte gjort så mycket, Men det känns iaf toppen att jag hittat ut lite den här veckan iaf. Sen att det går upp och ner är ju något jag får räkna med.


Men, ja puss



-You will allways find your way back home.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0