Måndag

Sitter hemma hos pappa och har precis varit barnvakt åt lillebror emil. Det är inget som händer i vanliga fall men mysigt har det varit så hoppas på fler gånger.

Helgen har varit spännande, Tror nog att jag kan ha gjort bort mig lite men jag var absolut inte den värsta så det är nog lugnt. Ganska komiskt måste jag säga. Traffade S innan han åkte hem med, Han är verkligen speciell den killen. Men på ett positivt sett.


Har väl inte direkt något kul att skriva om, Även fast det händer saker och man har så mycket tankar är det svårt att få ner det i ord. Det blir mest bara svamligt och ingen förstår vad jag skriver om.


Men ja, Jag lever o mår relativt bra i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0