Måndag


G R A T T I S  P Å  17 Å R S  D A G E N,  L I L L A S Y S T E R !

"ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.
Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva , ja visst ska hon leva uti hundrade år"
HIPP HIPP, HURRA HURRA HURRA HURRAA!

*sjunger glatt o högt*

         

Världens sötaste tjej!
Älskar dig massvis snorunge!


Måndag idag, en bra måndag.

Idag har jag tagit tag i mitt liv. Jag följde med Johanna upp till komvux, pratade med anders och vi ska ha ett möte på torsdag om vad jag ska läsa för något och sånt, antar jag. Sen ringde jag skolan uppe i karlstad, Så dom ska skicka alla mina papper hit så jag vet vad det är jag har kvar. Skönt som tusan att det händer något nu. Sen får jag hålla tummarna för att det inte blir för mycket, det kan ju heller inte vara bra.

Resten av dagen vet jag inte vad som händer, trallar väl säkert ner till johanna sen igen.


Jag är lite nyfiken på vilka som läser min blogg, det är ju faktiskt ganska många nu. Och ändå får jag nästan aldrig några kommentarer. det tycker jag är lite elakt. Fast det kanske inte är så mycket att kommentera men ändå :)


Annars får ni ha det så bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAg läser, chockerande va? :D

2010-01-11 @ 14:42:00
Postat av: Malin

Jag läser också =)

2010-01-11 @ 17:00:51
Postat av: hon den dära söta tjejen

tack :)

2010-01-11 @ 22:24:33
Postat av: jennie

Jag läser aldrig din blogg..

2010-01-12 @ 13:17:07
URL: http://norrbaggen.blogg.se/
Postat av: e

Nu va du rolig jennie :O :)

2010-01-12 @ 14:59:19
Postat av: Mamma

Jag läser

2010-01-13 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0