Positivt

Eftersom jag nästan bara ser allt negativt nu så tänkte jag att jag skulle skriva idag om bara positiva saker, För jag måste börja tänka positivt även fast det är svårt.

Måste börja med att jag har världens bästa Mamma. Det är verkligen nu jag har förstått det, det finns ingen som är som hon, som dig. Och tack, tack för att du alltid ställer upp. det betyder massor.

Sen mina syskon. galet vilken tur jag har haft där, det finns inga ord för dom. Johanna som bara är johanna, världens bästa. Jennie, shit, jennie. Helt Galet! och så elin, min lilla Elin.

Madicken, Emma o Adrian. Behöver jag skriva något mer?


Jag har Elina som har fått stå ut med mycket nu, som är en av världens bästa kompisar. Som alltid ställer upp, alltid lyssnar och som bara är helt underbar. Hon är en person som verkligen visar att det finns hopp på människan. Vilken tjej!

Min framtid har jag möjlighet att göra som jag själv vill, jag har möjlighet att påverka, jag har möjlighet att kunna välja och göra min egna val. Jag har en stor möjlighet.


Det finns mycket positivt i mitt liv. Det är bara att jag måste plocka fram det.
Att försöka se det med nya ögon, med ett nytt perspektiv.



Livet är som en dans på rosor, men jag glömde av taggarna.

Kommentarer
Postat av: elin

"Sen mina syskon" lisa då? är inte hon ditt syskon?

och pappa?



dom läser också din blogg, tycker bara att det är lite sådär för dom att läsa det..

jag tycker synd om dom...



2010-01-10 @ 13:12:28
URL: http://elinryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0