Fredag

Sitter hemma och ska snart gå till Mamma för att hjälpa till med allt för mitt kalas för Mammas sida av släkten. I onsdags när jag fyllde år vaknade jag av att Emma sjöng för mig på morgonen, Sen kom mamma och Elin också. Vi åt grillmat och sen gick vi ner till parken för det var några som sjöng där, Det var väl inte det roligaste jag gjort direkt men det var mysigt.

Sen tog vi en öl på frestelsen och som alla vet så blir det sällan bara en öl. Så kvällen slutade i Tidaholm och värsta bakfyllan igår.

Jag klippte mig i onsdags med, Det blev väldigt kort. Lite för kort, Jag gillar det bättre när det var långt. Men det växer väl ut så småningom, Jag kan ju inte göra så mycket åt det nu liksom. Antar att jag vänjer mig också :)

Nu blire duschen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0