Icke-allsång

Torsdag idag och jag är tillbaka i Falköping efter att varit hemma i Hjo en natt. Jennie kom o hämtade upp mig igår och vi åkte först och såg på min lägenhet. Köket har blivit skitsnyggt!

 

Sen drog vi hem till mamma o åt, Jag, Jennie, Johanna, Jerker, Elin, Mamma, Emil, Madicken och emma. Sen var det dags för allsång på grönköping vilket inte alls var så lyckat. Tror att dom som höll i det missade att det skulle vara allsång.. Nästan inga låtar som fanns i allsångs-häftet som vi köpte sjöng dom så vi kunde liksom inte sjunga med. Ljudet var för högt, dom var tråkiga och det var bara allmänt värdelöst.

 

Plus att dom kom nästan en timma sent..

 

dunderTråkigt!
det hade till och med varit tråkigt med alkohol i kroppe. DÅ är det illa!

 

Och vi som hade sagt till folk att det var så himla bra, och Jennie åkte till och med hit från Norge för att vara med på allsången och så var det inget kul alls, eller ja, ingen allsång alls.

 

Vi var rätt eniga om att Jonas o Mike var bättre,
och vad vi saknade dom!



 

 

Men nu hoppas vi i alla fall att nästa onsdag är det andra personer som håller i det (eftersom Jonas o Mike är borta då med), och inte dom som hade det igår..

 

Nu blir det snart sängen för min del. Underbart!

NattiNatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0