Bästa Familjen


*Världens Finaste Barn*

Madicken Emma Adrian


*Världens Bästa Familj*

Johanna Elin Erika Liselotte Jennie

___________


Jennifer Lisa Lukas

Jag saknar er.


Pappa och jag


 

Jag har verkligen världens Bästa familj. Världens bästa syskonbarn, systrar och föräldrar. Och jag är så glad att jag har er vid min sida, Att ni alltid ställer upp och hjälper mig.

Tack för att ni finns!


 




 

'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
'Cause everytime we touch, I feel the static.
And everytime we kiss, I reach for the sky.
Can't you hear my heart beat so..
I can't let you go.
Want you in my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0