Jag längtar





När jag fyllde 18 för ett år sen så var jag uppe i Norge och var med Adrian. På Morgonen kom han med frukost och sjöng för mig. Sen bakade han en tårta till mig på dagen. Sen åkte vi in till oslo och tog en öl och en cola. Det var en väldigt bra 18-årsdag.

Hela den veckan var bra. Och snart ska jag upp igen, En vecka. Också då över min födelsedag. Jag längtar tills dess. Inte till min födelsedag utan till veckan med Adrian. Till ensamtiden med honom!

Jag längtar!
____________

ikväll blire öl med johanna o Evelina på Grönköping. Det är allsång där ikväll. Tror att det kan bli mycket kul! =)

Kommentarer
Postat av: jennie

så härligt att läsa, och så stolt han ser ut på första bilden :)

2010-06-30 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0