Besök Hos Syster

Åkte till Norge i onsdags, Till syster Jennie, stina och Adrian. Vi har väl inte gjort så mycket. Igår var jag och jennie och köpte Stickpinnar och garn så vi satt och stickade i stort sett hela dagen. Vi gör varsin mössa. Tror att min kommer att bli fin, även fast den är lite speciell och helt på mitt egna lilla sätt.

Ikväll har jag slängt ut Jennie och Stian så jag och adrian ska ha myskväll med Harry Potter och Chips och godis. Det kan bli mycket mysigt tror jag. Harry potter nördar är vi verkligen :)

Men jag har det supermysigt och tycker verkligen om att vara här, även fast det är lite speciellt. Lite konstigt att jag har ett eget rum här eftersom det har jag inte ens hemma. Helt galet men skönt tycker jag!

Ha det Bäst!


Kommentarer
Postat av: johanna

Stian menar du väl, eller har Jennie skaffat en Stina istället :D

2010-03-19 @ 16:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0