kvällstankar

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Det går så långsamt samtidigt som det går så fort. Jag vill ha något att göra, Något att underhålla mig med på dagarna. Det känns som om att jag bara kastar bort livet, att jag inte gör något vettigt alls,-vilket är sant. För jag gör ju ingenting.

Jag tycker att det är väldigt svårt att avgöra vad jag kan skriva i den här bloggen, vad jag ska låta bli att skriva och vad jag vill skriva. Ibland känns det som om att jag bara ska skriva att allt är toppen och ibland att allt är piss, åt helvete helt enkelt. Det är ganska olika, beroende på dag, tid och vad jag gör.

Vad väljer jag idag?
Att det är åt helvete..


______________________
kärlek kanske vore något?


Förstår du bilden? Förstår du känslorna? Ser du mig? svaret är nej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0