Måndag

Då var det måndag, för många börjar skolan igen efter helgen, för andra jobb och för mig känns det mest bara som en vanlig dag. Hade lika bra kunnat vara söndag hela veckan. Jag tror att jag måste fixa ett sorts schema där jag kan skriva upp när jag ska gå upp, och vad jag ska göra under dagen så att det inte blir att jag bara sover, slöar och sitter vid datorn.

Helgen har varit bra. Fredagen tillbringades med bra sällskap och goda öl. Det gick väl lite sådär framåt slutet med trevligt hade vi det. Mycket prat om känsliga saker vilket fakiskt kändes gansks skönt. Tror att det var bra för oss alla att få ur oss lite med hjälp av alkoholen :)

Lördags var jag hemskt bakis, men tog mig till linda och isabelle och vi gick ut. JAg nykter, Drack två cider men hade super kul. Dansade mig svettig och tyckte att det mesta var toppen!

Idag har jag inte gjort någonting, rensat mig själv som jag kallar det. Men jag har inte kommit fram till så mycket. Men lite i alla fall. Det är skönt att få ur sig lite saker ibland, och få tänka till hur det faktiskt har varit. Men mitt minne har inte hängt med. Det är mycket som saknas, och det får jag väl ta en funderare på varför.

Och annars händer det ingenting.. Ska förhoppningsvis till Norge på onsad och hälsa på jennie, Stian och Adrian. DET ser jag fram emot :) Så hoppas att det blir så nu bara!


Men ni får ha det så bra!
Pussilipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0