På bussen

Sitter på bussen nu. Åkte vid 8 ifrån jennie i morses. Självklart tar jag fel buss in till oslo så blir tvungen att springa till den andra, och röka hann jag inte göra. Det var precis att jag kom med. Stressigt kan ja lova.

Nu sitter jag på bussen mellan karlstad - skövde, Hade byte i karlstad. Min underbara stad karlstad, känner mig så hemma där. Men i alla fall så mötte jag Amanda där så hann ta en cigg med henne, Roligt! Jag måste snart åka upp och hälsa på tjejerna. Det ska jag nog ta o planera in snart..

Inte så mycket folk på den här bussen vilket är himla skönt. Inte behöva sitta bredvid någon och kunna breda ut sig ordentligt. Men jag måste säga att jag tycker det är extremt störande med folk som sitter och pratar i sin telefon, dom som sitter och i stort sett skriker ut och pratar om deras privatliv och deras problem. -Nää, Jag vill inte höra vem du låg med i helgen och jag vill absolut inte höra om hon hade hår på muttan eller ej. För fan, Ge er!

Norge har i alla fall varit helt underbart. Det känns så bra att vara där, det känns så skönt. Hoppas att jag inte varit allt för mycket i vägen och att jag har skött mig.. :)

(jaa, Ibland får man lov att vara fjortis)


 

Ha det bäst!
Pussilipuss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

De va kul och se dig, blev rätt chockad :)

ja jag tycker du ska planera in de, ja planerar

in en resa till hjo så fort körkortet är klart ;)

2010-04-08 @ 20:39:08
URL: http://spinkywinky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0