Positivt, Glatt och härligt

Imorgon drar Mamma, elin johanna och evelina på kryssning så jag ska vara hemma med Emma och mysa. Problemet är väl bara vad tusan vi ska hitta på, speciellt på fredagen då dom inte kommer hem förens sent på kvällen-. Men det ska nog bli bra, och roligt såklart.

Idag har jag varit hos lottie och vi sa väl inget speciellt. Det har ju inte hänt så jätte mycket den senaste veckan. Det har väl bara känts väldigt mörkt, konstigt eftersom solen faktiskt är här. Underbart väder. och det är faktiskt ganska skönt ute, och snön irriterar mig nästan ingenting längre, den kan gått ligga kvar!

Annars har jag väl inte så mycket att skriva, Jag, Elin och Mamma åker snart till Gran Canaria.. Undeeeerbart! =)


Världens Goaste Tjej!



Tänk Positivt Tänk Glatt Tänk härligt
då är chansen mycket större att det blir så.



"Livet är en klättring, Men utsikten är fin"
-Hanna Montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0