Bakis och nästan sönderslagen

Då ska vi se här då, Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Men ja, Torsdags och fredags hade jag Emma. Vi bygde en kojja som vi sov i, myste och hade det riktigt trevligt. Vi klädde också ut oss och när madicken kom så gick vid till vättern och lekte där. Sen hem och äta taccos och sen var det bara mys. Två underbara dagar med inget gnäll och inget bråk, fantastiskt!

Var dock helt slutkörd och det märktes tydligt att jag inte är van vid att göra saker på dagarna, men det kändes skönt att vara trött utav att ha gjort någonting för en gång skull.

Igår hängde jag med Linda, Isabelle och Mimmi. Vi drack och tjötade skit, fick med dom ut och det var väl helt okej ute. Var lagom full och hade lagom skoj. Efter grönköping stängt så gick vi på efterfest och jag åkte på stryk. Mindre kul, Bölade som en liten bebis. Men jag är ju inte en person som slåss, jag kan inte slåss och jag hatar bråk. Det försökte jag också förklara men det gick ju sådär.

Så idag sitter jag med en nästan trasig läpp och bulor i hela huvudet och har ont överallt. Men jag är nog bara överkänslig, eller lite i alla fall. Funderade på att anmäla men jag har bestämt mig att jag struntar i det, jag vill som sagt inte bråka för jag får inte ut något utav det och en anmälan gör nog bara saken värre. Enda andledningen till att jag skulle anmäla skulle vara att hon förhoppningsvis skulle lära sig något, att man kan inte bete sig hur som helst. Det är så tragiskt, och att man inte skäms..

Men jag skiter i det, Jag tycker att hon är dum i huvudet men det håller jag tyst om och ignorerar istället för jag vill inte ha bråk. Det är bara löjligt att bete sig så. Synd bara att alla andra fattar det och inte den som det gäller. hmpf!


Ikväll blire blåsningen och sen wallander. Mys-Söndag! =)


Madicken och Emma! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem fan e de som slagit dig?! :O

2010-03-16 @ 15:57:18
URL: http://www.metrobloggen.se/leyasmatte
Postat av: Anonym

vem linda?



Känns inte så snällt att skriva namn här på bloggen då.. Men ett psykfall :)

2010-03-16 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0