I en bubbla

Ligger i sängen, i min säng i min lägenhet och lyssnar på musik!

Dom senaste dagarna har varit ganska bra, Helgen var okej, Fredagen var väldigt bra. Jag har på något sätt hunnit bygga upp ett litet skyddsnät, Det har inte varit så himla jobbigt dom senaste dagarna. Idag har jag varit i en bubbla, ett skydsnät runt omkring mig. Monstret har bråkat och försökt komma in, försökt att förstöra nätet men jag har lyckats stöta bort det, lyckats att vinna över det. Jag vet att minsta lilla kan förstöra allt, Minsta lilla kan sticka hål på bubblan och riva upp allt. precis allt. Men än så länge klarar jag av att hantera det och jag kämpar vidare. Jag ska vinna över det!


Musik är den bästa medicinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0