Onsdag - Smärta.

Sitter ute på altanen och dricker kaffe o röker. Det är ganska skönt ute även fast solen inte är framme. Lyssnar på lars winnerbeck och trivs med ensamheten.

Beslutångest till max har jag. Vet inte riktigt vad jag vill, vet inte riktigt vad jag ska göra. Det känns som om vad jag än väljer blir det fel. Vad jag än bestämmer mig för blir det jobbigt för någon annan. Och då är frågan vem jag ska välja att göra det jobbigt för, vilket inte är så lätt.

Det börjar närma sig nu, snart så får jag flytta in i min lägenhet. Snart har jag en egen lägenhet igen. Jippie! Det ska bli helt underbart, helt super. Vad jag längtar tills dess. Och i samma veva flyttar johanna o barnen också, det kommer bli super bra det med. Barnen får egna rum och jaa, det kommer att bli bra helt enkelt!

Ont i ryggen/magen har jag, Jag tror aldrig att jag har haft såhär ont i hela mitt liv. Tror att jag aldrig känt någon så stor smärta som nu. Far åt helvete vad ont jag har. Det värker när jag går, när jag sitter och när jag ligger. jämt. usch.


Hoppas att ni har det bättre än vad jag har!
Pussilipuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0