Regnväder

Sitter ute och hör regnet slå ner. Det är lite kallt ute och jag fryser lite men det är ganska skönt ändå. Men det är maj nu, det borde vara bra väder ute, Fast jag tycker att det är bra att det är regnigt idag, tycker om att det är gråmulet väder. Ja trivs i det, just nu.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet inte hur mycket jag kan skriva. Och hur jag ska skriva. Men det är inte bra. jag känner mig inlåst, instängd. På ett sätt är det skönt, Fast jag vill helst av allt vara fri, fri från allt. Jag önskar så mycket att jag fick bli fri..





Tack för att ni finns där för mig. Ni är helt underbara.
Det är för er jag fortsätter att kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0