Jag älskar er


*underbara familj*


 



Sötaste Emma!



Bästaste Madicken liten :)



Båstad o fiskar krabbor



Syskonkärlek



Busiga vi va :)



Världens absolut bästa kompis!



Min favorit tjej!



hur söt får man vara då?



Störst, bäst och vakrast!





helt jävla fantastisk!

 

______________________________

Vart gick det snett? Vad har jag gjort för fel? Jag har dom bästa människorna runt omkring mig, varför kan jag inte lee på riktigt? Varför får inte mina skratt vara på riktigt? Vart gick det snett, vart gick det åt helvete och varför<? Är jag bara dum och konstig, är jag knäpp. Förtjänar jag inte det bra? Blir jag straffad? jag har inte en aning. Inte den blekaste aning.


Men jag vet att jag har en helt underbar familj och helt underbara vänner.

Det är för er jag fortsätter att kämpa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0