Ärlighet

Ärlighet är något som jag tycker är väldigt viktigt, Jag är nog inte ensam om det. I 9 av 10 fall tycker jag att man ska vara ärlig, I vissa fall tycker jag det är okej att strunta i ärligheten, det är om det skadas eller såras för mycket, Man ska absolut inte ljuga men man kanske inte behöver hålla sig helt till saningen utan ta en liten omväg runt.

Jag älskar barn, som förmodligen dom flesta vet. Jag älskar deras glädje, deras lycka och deras tankar. Jag älskar det mesta hos dom små monstren Men det jag gillar mest hos dom är ärligheten, Visst kan barn ljuga men absolut inte på samma sätt som vuxna gör. Dom är helt enkelt ärligt när det gäller det allra mesta, vilket jag älskar.

Det finns en kille där jag bor som är sådär sjukt ärlig och varenda gång jag pratar med honom smälter jag, även fast han är riktigt elak, oftast. Det är ganska konstigt men gillar ärligheten, och den får såra, bara inte för mycket för det är inte okej, Elak är man då och det är heller inte okej.

Nu har jag funderat det sista om jag är ärlig, är jag så ärlig som jag vill att andra ska vara mot mig? Jag tror att jag är det, När det gäller det mesta i alla fall. Men Jag tror att jag kanske har lite att jobba på när det gäller de också faktiskt, Och det hänger väl ihop med allt det andra som jag måste jobba på.

______________________

Livet rullar på, händer ingenting alls kul men jag lever i alla fall. Idag kommer världens Bästa Mamma, Världens Bästa syster och världens bästa barn på besök. Mysigt!


Ronan Keating är min stora kärlek inom musiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0