Hand-arbete

Igår fick jag gå till Arbets-terapin och kolla om jag ville ha något att göra. Jag valde att brodera, så jag kunde ta med det tillbaka till avdelningen. Och nu är jag klar, Det får blir en present till Mamma.

Tiden har gått så mycket fortare, Det är helt underbart att ha något att göra. Så jag tänkte att jag ska dit imorgon igen och börja på något nytt. Inte trodde jag att jag skulle tycka att det var kul att sy men det var det. Tant-varning? :)

Min fantasi är dock inte så bra, Har du något tips på vad jag kan göra?


Kommentarer
Postat av: Tommy

För mig har det varit hur jäkla gött som helst att bara praktisera, att göra någon nytta. :)

2010-10-28 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0