Måndag

Hittade många bilder på mig själv härom dan. Endel väldigt gamla endel lite nyare. Men varje bild har ett speciellt minne, Endel av mitt liv som jag längtar tillbaka till och som jag saknar. På varje bild levde jag, på riktigt.

I alla fall så är jag tillbaka till falköping igen vilket inte är det roligaste som finns. Men något som är positivt är att det händer saker den här gången, Jag håller på att utredas.
Och varje dag finns det olika aktiviteter att göra, idag har jag varit med på vattengympa och "bara vara" vilket jag inte ångrar en sekund. Det var verkligen skit skönt. Och det kändes väldigt bra i kroppen efterår. Superskönt!

Igår var johanna, jerker och barn här. Vi drog till Ikea så dom kunde köpa säng. När jag var tillbaka här kände jag mig lycklig, Att bara umgås med dom i några timmar kan göra att man mår så bra, I alla fall i en stund.


Har väl inte så mycket mer att skriva,
Mina dagar går upp och ner, bakåt och långsamt framåt. Men det går i alla fall.


Mina Underbara prinsessor.



(vet inte om det är min dator som är cp, Men det här inlägget publicerade jag förut men jag kunde inte se det, så jag provar väl en gång till)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Låter bra! sköt om :)

2010-10-12 @ 21:46:09
Postat av: Tommy

Kämpa på och ha det bäst.

2010-10-12 @ 22:41:59
Postat av: Maria S

Hej! Hoppas det går framåt för dig så du kommer hem snart. Vet hur du känner dig. Är inne i en riktigt dålig period oxå. Tänker på dig & håller tummarna för dig. Kram<3

2010-10-15 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0