-Äntligen icke-rökare

När jag städade förut hade jag på en av mina spotify-listor, Jag lyssnade inte så noga men så hörde jag en låt och jag kände igen den som tusan men kunde inte riktigt veta vem det var och till min stora glädje var det Gavin Degraw, Jag tror att jag lyssnade på honom i högstadiet senast. Jag hade helt glömt av honom, Nu är jag i alla fall galet förälskad igen!

Äntligen icke-rökare är en bok som ska få en att sluta utan minsta problem. Jag har läst boken två gången innan, Dom gångerna höll jag upp en månad ungefär men nu tänkte jag att jag får väl läsa den igen och så hoppas jag att jag förblir rökfri föralltid den här gången. Jag tror att jag kommer klara det, Jag är taggad.

Men visst låter det konstigt att en bok kan göra en rökfri? Jag tycker att det låter helt galet men jag vet att dom två månaderna jag har höll upp hade jag inga problem som helst. Fast jag började i o för sig..

Eftersom jag har en positiv vecka så tänker jag se det positivt, skulle jag inte sluta är det ju inget jag går miste om, men om jag slutar så vinner jag väldigt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0