Äntligen Idol!

Det är inte lång tid tills mina ögon slocknar nu. Är precis dunder-trött. Upp vid 8 i morses o lämnade Emma på dagis och sen fredsverkstan för mig. Ganska skönt att komma upp i tid och/men det märks verkligen nu.

Sen satt vi på vete o råg typ hela dagen och tjötade skit. Jag stack i väg och körde med körskolan och sen var det dax att gå hem till johanna, Vara med barnen och sen IDOL! Woho!

Med andra ord så är vardagen på riktigt här nu. Skola, Fredsverkstan, kaffe och Idol-mys.
Jag gillart!




En ganska gammal bild på mig.
Jag funderar på hur jag ska klippa mig, Något liknande som den frisyren fast med kort hår är jag mest inne på nu. Och sen är frågan vilken färg jag ska ha med. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0