Hundvakt

Var nyss ute på en morgonpromenad med John. Eller en promenad, bättre ord är nog en dragkamp. det var mycket som luktade i parken idag. Han har i alla fall sovit hos mig och det har varit skönt, det är härligt med sällskap. Sen har han varit duktig, stundvis väldigt duktig till och med även fast han inte lyssnade på mig jämt och drog som fan.

Tror att det var väldigt nyttigt för mig, Hundrädslan är så gott som borta och jag har lärt mig att tuffa till mig lite. och Det behövdes verkligen.

Fin hund!




Sen kan jag ju tillägga att jag varit rökfri en vecka
-utan det minsta problem.



Kommentarer
Postat av: Tommy

Kanske skulle skaffa en?

Bra gjort med rökat!

2010-09-12 @ 15:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0