Positiv vecka - Vänskap

En blogg som jag läser mycket nu är en kille som bara skriver om positiva saker. och när jag låg i morses och bråkade med monstret och tänkte skriva ett långt inlägg om att livet suger så bestämde jag mig för att i en vecka endast skriva om positiva saker här. Jag är egentligen en ganska positiv tjej tror ja. Jag har i alla fall nästan alltid varit det men det senaste halvåret har det på något sätt försvunnit och jag har glömt dom positiva sakerna i mitt liv.

I det här inlägget tänker jag skriva om en utav dom bästa sakerna i mitt liv. Om en vänskap som är så stark att jag inte tror att något kan knäcka den. Om en tjej som jag litar på. Om den absolut bästa vännen.

Jag har skrivit om henne, om oss innan. Men när jag ska prata om positiva saker i mitt liv är hon är självklarhet där. Det kan ta veckor, månader utan att vi pratar med varandra men ändå så känns det som om det var igår. Första gången jag var hemma hos henne klickade vi direkt, vi kunde från första stund prata om allt mellan himmel och jord.

Vi tycker inte lika i allt och självklart har vi haft motgångar men dom har vi löst tillsammans och vi har bara blivit starkare och starkare.

Idag vet jag att jag alltid har kunnat lita på henne, jag har inte gjort det men jag vet nu att det skulle jag kunnat gjort och idag litar jag på henne. Det är en av få som jag kan slappna av och bara vara med. En av få som jag verkligen litar på och som jag vet skulle alltid ställa upp.

och självklart skulle jag alltid ställa upp för henne. vad som än händer.

Det kallas vänskap. Det kallas Kärlek.



Jag älskar dig Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0