Vanliga tråkiga dag

Det händer inget speciellt i mitt liv just nu, Allt bara rullar på.
Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Men spännande är det i alla fall inte!

Ikväll blir det Bio med Pappa, Lisa och Elin. Det kan bli mysigt.
Händer ju inte så ofta att vi umgås om man säger det så.

Sen är det sista veckan nu innan valet, Ju mer jag läser om dom olika partierna, ju mer osäker bli jag. Tycker mig tycka likast som Vänsterpartiet. Men Nej, Jag ska rösta på Sossarna, Har dock inte bestämt på vem. Men jag har några dagar kvar till att bestäma mig. Tycker att det ska bli jätte kul att rösta, Ä ju min första gång. Spännande!

Har du bestämt dig?

Nä, nu ska jag dricka lite mer kaffe.
Pusshejj!


Kommentarer
Postat av: Rödgrön

Rösta efter idiologi inte snacket i media :)

2010-09-16 @ 21:28:46
Postat av: Malin D

japp, jag har bestämt mig. =)

2010-09-17 @ 15:14:38
Postat av: Maria S

Ibland rullar bara livet på. Försök att hitta de små ljusglimtarna i vardagen. Ja jag har oxå bestämt mig. Jag ska rösta på sosarna. Dom stämmer bra överens med min ideologi. Ha det bäst<3 Kram

2010-09-17 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0