Dag 29

Min favoritfödelsedag

den bästa födelsedagen var när jag fyllde 18. vad jag kommer ihåg i alla fall. Jag var uppe i norge och var med adrian en vecka så födelsedagen tillbringade i norge. Han kom och sjöng för mig på morgonen och kom med frukost på sängen och så fick jag paket.

jag gick upp och gjorde mig i ordning och under tiden bakade han en tårta. kladdkaka med bär på, som han plockat själv. sött :D

sen tog vi bussen in till oslo och gick omkring där och letade efter ett bra ställe där jag skulle köpa min allra första lagliga öl. och vi hittade ett mysigt ställe och jag njöt av den goda ölen.

hela dagen var supermysig. svårt att förklara i ord, men jag blir jämt så glad när jag tänker på den dagen. Dagen innan började vi egentligen och fira mig med kräftor och öl/sprit, adrian drack det med.. Hihi :P

och några dagar senare när adrian åkt iväg så blev det utgång för mig i lilleström. trevligttrevligt.
_________________
NU ska vi snart ner till torget och påskfira. sen blir det mat hos mamma.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0