Dag 26

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

-"WOW, Vilken snygging!"




Jag hade planerat att ligga och pressa hela dagen idag men när jag vaknade insåg jag att det kunde jag inte göra. Jävla piss-moln. Men satt i alla fall hela eftermiddagen igår och lite färg har jag allt fått. Wiie.

Ikväll blire Harry Potter och mys med världens sötaste kille.

Det händer faktiskt lite i mitt liv förtillfället, Jag är väldigt mycket i hjo vilket är jätte skönt. Jag håller på att öva på att komma hem så spenderar mer och mer tid i min lägenhet. Det är påsk, Jennie och adrian är här.

Det här med dom 30-dagarsskiten är så himla tråkig, Men det är inte många dagar kvar nu. Superskönt. Är väl inte så jätte seriös längre heller.

Nu ska jag platta håret och packa vad jag ska ha med mig hem.



Här är en bild på bullarna jag bakade. Åh, så fina. Åh, så goda.
*stolt*

Kommentarer
Postat av: Tommy

MEh! nu blev jag ju hungrig :S

2011-04-19 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0