Äntligen kom Molly

Nio månader har jag väntat på att Molly ska komma ut. Nio inte så långa månader, om man bortser från dom två sista, dom var ganska långa. Men dagen idag, från det att Molly var ute tills hon kom hem var fruktansvärt långa.

Jag gick och hämtade två glada barn på skola/dagis, sen städade vi och Efter det gick vi och köpte var sin glass för att fördriva tid och såklart för att vi att var värda det. Och sen väntade vi, och väntade och väntade lite till.




Vääääntan...


*hoppa lite studmatta i väntan på bebis*


Väntan med Oboy, Popcorn och Kaffe


Väääääääntan..
Och ännu mer väntan..





ÄNTLIGEN KOM MOLLY HEM



Stolt Moster

Så liten och så söt. Mysigt med en liten bebis att gosa med igen. Var så himla längesen sist. Jag är så himla glad. Jag går bara runt och ler.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Grattis till moster...igen! :D

2011-04-27 @ 23:35:09
Postat av: Tommy

Grattis till Moster ...igen!!! :D

2011-04-27 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0