Dag 6

Typ av killar jag faller för.

Enkelt, Jag faller inte för killar. Fast ioförsig finns det en kille som jag börjar bli väldigt kär i just nu. En liten svart-vit sällskaplig söt sak med stora öron och lång svans. :)



Erika [hjärta] Pucko

Okej, Säg att jag skulle falla för någon kille så är det ingen speciell "typ" som jag faller för. Det skulle vara olika. Jag kan inte säga vad "för sorts" människor jag gillar, och jag kan inte sätta in dom i olika fack. Alla är olika. Men ärlighet, skratt och vara sig själv är något vad personer behöver vara för att få en Speciell plats i mitt hjärta ;)

Kommentarer
Postat av: TS

Naw söt pisse misse :)

2011-02-28 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0