Torsdag

Torsdag idag, Tiden bara rinner iväg. Eller hur är det man säger? Haha, Ja i alla fall så trivs jag ganska bra och har fler upp-gångar en ner-gångar, Första gången på ett år. Och det är underbart.

Dom senaste dagarna och förmodligen dom närmsta dagarna går jag omkring och är sjukt nervös. Resultatet kommer på måndag. Rädd för vad det visar - och vad det inte visar.

Men jag hoppas att det blir bra. Känns bra att jag nu efter ett och ett halvt år får svar. Även fast det kanske inte ger svar på alla frågor kommer i alla fall dom flesta att bli det. Hoppas jag på.

Nu tillbaka till Navy. En skiva kvar på fjärde sässongen. Så nu har jag bara två sässonger kvar, Vad tusan ska jag se på sen? Något förslag?




*Det kallas kärlek*



Söt 6-åring. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0