Berg-och-dalbana

Otroligt kul att städa när man har en fungerande dammsugare måste jag ju börja med att säga. Så nu kan man bo här igen vilket är skönt.

Har lämnat tillbaka alla fem glasögon och ska köpa två andra istället, Fast inte på samma ställe, Hoppas att dom två blir bra och att jag blir nöjd med dom. Lite svårt med glasögon, gillar ju inga PÅ mig egentligen..

För övrigt så är mitt liv en bergochdalbana. Det känns och är nästan precis som om att åka balder. Upp-ner, lite sväng, ner-upp, Roligt, spännande, skrämmande, rädsla. Och efter varje tur är man förvånad över att man lever men det gör man ju alltid -överlever alltså.

Sen kan jag tillägga att jag är kär i Melissa horn.
Tror aldrig att jag varit inne i någon speciell så här mycket någonsin i hela mitt liv. Jösses säger jag bara! Vilka låtar, vilka texter, Ja Jösses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0