Glasögon

Nu är det såhär att jag behöver ha glasögon och har tagit med mig fem st hem för att prova på. Så nu tänkte jag att ni ska få hjälpa mig att välja.

Vilken tycker du är bäst? Eller tycker du inte någon av dom?
Vad tycker du?


Glasögon nr 1



-Ett par bruna glasögon. en av dom smalaste tror jag. inget speciellt med dom så utan bara ett par vanliga glasögon

Glasögon nr 2

Lite större en dom första. Också bruna.

Glasögon nr 3

Ett par vanliga svarta.

Glasögon nr 4

Det här är ett par svarta glasögon med rosa/rött inuti som bara syns i vissa lägen typ.

Glasögon nr 5


Ett par brunaliknande glasögon, dom enda som inte är i "plast". Lite fin dekoration på sidorna på denna också.


Snälla hjälp mig. Vad tycker du?
Vill du se mer bilder eller någon fråga säg till.
Har en massa beslutsångest.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker nog på glasögon nr 1 :)

2011-07-12 @ 11:20:09
Postat av: jennie

Absolut två :)

2011-07-12 @ 17:16:09
URL: http://norr-baggen.blogspot.com
Postat av: Tommy

Dom vanligaste är väll det som liknar 1'an, mao tjocka bågar och små linser ala 60-tal. Men men det är ju 80-tal som gäller så då är det stora grejjer. Före drar 1'ans typ

2011-07-12 @ 18:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0