Glasögonorm

Har nyss varit över hos Evelina och myst med hennes katt, gett mat och tagit bort bajs. Mysigt med en katt som ä så social och så gosig.



Igår var jag i Tibro med Mamma, vi fikade hos mormor och morfar och så handlade vi lite. Fast själva orsaken till att vi åkte till tibro var att jag skulle göra ett litet syntest så jag kunde skicka in lapparna om ett nytt lämp eftesrom det går ut i slutet av juli.

Jag gick in och tänke att det tar la bara några minuter sen får jag pappret och kan åka hem men icke, Jag måste komma tillbaka och göra ett större test typ och kanske kolla på glasögon för att jag bara hade 70% syn. Kul. Jätte kul. Jag jublar. Är helt överlycklig.

Inte!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Kasst, MEN det behöver du inte för körkort så du vet :) Du ser för bra

2011-07-02 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0