Hemgång plus utgång

Drog från halmstad vid elva-tolv, bilen var fullpackad, Hade med sig rätt mycket saker för att vara borta fem dagar. Jag körde två och en halv timme och var helt slut när mamma tog över. Kunde knappt koncentrera mig i slutet. Plus att vi körde lite fel, vi struntade i att lyssna på patrik (vår gps). Det var dumt. Men vi kom hem i alla fall.



När jag kom hem och hade packat upp lite så hörde jag av mig till evelina så gick hem till henne, dom drack öl och jag vatten - nykter kväll med andra ord. Utgång blev det med och det var faktiskt roligt även fast jag var nykter.

Så idag kör jag på´t igen, Blir utgång - nyktert.
-Jag är så duktig!



Vi spelade lite badminton, något större än vanligt. Kul vad det, speciellt när evelina spelade.
Tyvärr blev alla bilder suddiga men var tvungen att lägga upp en bild ändå.

Som sagt det var kul som ni nog kan se på bilden :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hahahaha gla och go :D

2011-07-09 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0