Hemmet

Idag drog jag och mamma till Ikea för att köpa en expedit-hylla och så lite småsaker. Efter det åkte vi till hem och hobby och köpte gardiner och äntligen är allt uppe. Som vanligt är det skruvar över och speglarna kunde jag inte sätta upp, Märkt allt men mina väggar är för hårda - inget kul alls.

Men det blev bra, Känns väldigt annorlunda men bra. Bytt färg har jag gjort så nu har jag lila istället för rött. Mycket bättre, Mycket mysigare. Så jag är nöjd. Mycket nöjd.

Lite småsaker måste jag köpa så får nog bli hem och hobby en gång till den här veckan. Just nu är tvätten igång men jag skulle helst av allt bara gå och lägga mig o sova. Är så fruktansvärt trött. Kan nog ha att göra med att jag sover dåligt..

Nu ska jag lägga mig på soffan tills tvätten är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0