Livet är bra

Livet är bra underbart alltså. Allt känns så himla bra!
Underbara känslor.

Ute i fredags, rocka röven av mig och hade skit skoj - nyktert, helt nyktert.
Jag är nästan förvånad över att jag hade så kul.

Ja, allt flyter på. Känns så konstigt, Allt känns så annorlunda. Allt känns så bra. Detta är sjukt. Helt skadat. Jag mår bra. Känner på mig att dethär kommer blir den bästa sommaren någonsin - varför? Ja, det bara känns så.
Den har börjat bra, väldigt bra till och med. Shit, Jag är så glad.

Japp, det är sjukt. Helt sjukt.


Kanske inte den bästa bilden men jaja..

Kommentarer
Postat av: Maria S

Åh va kul att höra att du mår så bra! Samma känsla för mig oxå! Har aldrig tyckt en sommar varit så bra som denna trots lunginflammation. Ha det bäst. Kram

2011-07-19 @ 11:12:58
Postat av: charlotte persson

hej detta verkar ju helt underbart för din del....Tack för det inlägget eller ja kommentar som du skrev på min blogg. Nu har jag varit ute med en personal i snart tre veckor, och på onsdag nästa vecka så ska jag få gå ut ssjälv tio min bara för att kolla hur det går



Ha det bra Kram Kram:)

2011-07-23 @ 00:37:14
URL: http://charlottepersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0